Цілі уроку: ознайомити учнів з основними представниками родини Лілійні, їхніми характерними ознаками, розмаїтістю й використанням людиною. |
Цілі уроку: ознайомити учнів з основними представникамиродини Злаки, їхніми характерними ознаками, розмаїтістю й використанням людиною. |
Цілі уроку: ознайомити учнів з основними представниками родин Пасльонові й Айстрові, їх характерними ознаками, розмаїтістю й використанням людиною. |
Цілі уроку: ознайомити учнів з основними представниками родин Розоцвіті, Капустяні й Бобові, їх характерними ознаками, розмаїтістю й використанням людиною. |
Цілі уроку: на прикладі групи квіткових рослин вивчити поняття про таксономічні категорії — види, роди, родини, класи; показати більш близьке й віддалене споріднення між рослинами, їх біологічні особливості й народногосподарське значення. |
Цілі уроку: дати загальну характеристику відділу Покритонасінні; розглянути життєвий цикл покритонасінних. |
Цілі уроку: ознайомити учнів з особливостями будови й розмноження хвойних на прикладі сосни звичайної; порівняти її життєвий цикл із раніше вивченими групами. |
Мета уроку: ознайомити учнів з розмаїтістю голонасінних, їх значенням у природі й житті людини. |
Цілі уроку: ознайомити учнів із загальними ознаками насінних рослин на прикладі голонасінних; ознайомити з особливостями будови й розмноження голонасінних, їх поширенням у природі. |
Цілі уроку: ознайомити учнів з особливостями будови й умовами зростання давніх папоротей, роллю періоду розквіту папоротей, плаунів і хвощів в історії Землі для сучасної людини; навести механізм утворення кам’яного вугілля. |