Мета: поглибити знання семикласників про способи дієслів, зокрема про дієслова наказового способу та їх творення; сприяти зміцненню навичок правильного написання слів з орфограмою «М’який знак у дієсловах наказового способу»; на основі мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу підвищувати мовний етикет семикласників. |
Мета: повторити й закріпити знання семикласників про дієслово, його морфологічні ознаки; сприяти зміцненню навичок змінювати дієслова теперішнього часу, правопису дієслів, що закінчуються на -ться, -шся, знаходити й пояснювати орфограми; розвивати творчі вміння зіставляти, порівнювати, моделювати, конструювати мовні явища, відтворювати деформоване висловлювання, що містить дієслова на -ться, -шся; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати в семикласників найкращі моральні цінності. |
Мета: формувати мовленнєво-комунікативні вміння усно складати твори — описи зовнішності людини в художньому стилі; удосконалювати вміння розуміти логіку викладу, визначати тему й основну думку тексту, тип і стиль мовлення; підвищувати мовленнєву культуру семикласників. |
Мета: поглибити знання семикласників щодо правопису особових закінчень дієслів І і ІІ дієвідмін; сприяти зміцненню навичок визначення дієвідміни дієслів, правильно писати й пояснювати орфограми в особових закінченнях дієслів; розвивати творчі вміння використовувати дієслова І і ІІ дієвідмін у власних висловлюваннях; за допомогою мовленнєво-комунікативного матеріалу виховувати бережливе ставлення до флори і фауни. |
Мета: повторити й поглибити знання семикласників про дієслова І і ІІ дієвідмін; удосконалювати загальнопізнавальні вміння визначати належність дієслів до певної дієвідміни; розвивати творчі вміння використовувати дієслова І і ІІ дієвідмін у зв’язних висловлюваннях; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати в семикласників шанобливе ставлення до видатних українців. |
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень семикласників з теми «Дієслово як частина мови»; перевірити знання й уміння, необхідні для правильного використання дієслів у мовленні; удосконалити навички розпізнавати мовні явища, установлювати відповідність між ними, групувати, доповнювати тощо. |
Мета: познайомити семикласників зі способами творення дієслів; формувати вміння знаходити дієслова й визначати спосіб їх творення, вправно ними користуватися при творенні дієслів; доречно використовувати в мовленні дієслова, утворені різними способами; удосконалювати культуру усного й писемного мовлення; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу познайомити з надбанням народної медицини. |
Мета: ознайомити семикласників із безособовими дієсловами; формувати вміння розрізняти особові й безособові дієслова; удосконалювати вміння доречно вживати безособові дієслова в усному та писемному мовленні, визначати їх виражальні можливості; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу познайомити з надбаннями народної медицини українців. |
Мета: поглибити знання семикласників про способи творення й особливості правопису дієслів наказового способу; формувати вміння правильно визначати спосіб дієслова, розрізняти й доречно використовувати в мовленні дієслова наказового способу; удосконалювати культуру усного й писемного мовлення; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати почуття поваги, гордості за досягнення наших співвітчизників. |
Мета: поглибити знання семикласників про способи творення й особливості правопису дієслів умовного способу; формувати вміння правильно визначати спосіб дієслова, розрізняти й доречно використовувати в мовленні дієслова умовного способу; удосконалювати культуру усного й писемного мовлення; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати почуття поваги, гордості за досягнення наших співвітчизників. |