Мета уроку: розглянути процес зсідання крові. |
Цілі уроку: обговорення механізмів дії імунної системи, повторення й поглиблення знань про імунітет. |
Цілі уроку: сформулювати поняття про алергію й алергени, ознайомити учнів зі збудниками захворювань, що вражають імунну систему, а також із чинниками середовища, що негативно впливають на її роботу. |
Цілі уроку: вивчити будову лейкоцитів і встановити зв’язок їх будови з функцією, що вони виконують, сформулювати поняття імунітету й ознайомити учнів з історією створення теорії імунітету. |
Цілі уроку: ознайомити учнів з будовою й функціями формених елементів крові людини, провести порівняння будови еритроцитів жаби й людини, вивчити будову еритроцитів і встановити зв’язок їх будови з функцією, що виконується, встановити природу груп крові. |
Цілі уроку: сформувати поняття про внутрішнє середовище організму і його гомеостаз, визначити функції і склад крові. |
Мета уроку: узагальнити й закріпити знання про особливості будови й функціонування опорно-рухової системи людини. |
Мета уроку: ознайомити учнів з різними видами травм опорно-рухової системи й заходами першої допомоги в разі таких травм. |
Цілі уроку: розглянути вікові особливості опорнорухової системи, показати умови, що сприятливо й несприятливо впливають на опорно-рухову систему, ознайомити учнів з правилами гігієни опорно-рухової системи. |
Цілі уроку: ознайомити учнів з основними фізичними якостями м’язів, розглянути механізм роботи м’язів. |