Мета: дати характеристику Столичного району; розвивати навички складання картосхеми транспорту та зовнішніх зв’язків; виявляти взаємозв’язки між складовими господарського комплексу району; виховувати цікавість до нових знань, комп’ютерних технологій, уміння працювати в групах. |
Мета: дати характеристику Подільського та Причорноморського районів; розвивати навички порівняння складових господарського комплексу районів; виявляти взаємозв’язки між складовими господарського комплексу району; виховувати географічну культуру, вміння працювати в групах, тактовність, делікатність. |
Мета: дати характеристику Північно-Східного економічного району; розвивати навички роботи зі складання схематичного зображення економічного району; виявляти взаємозв’язки між складовими господарського комплексу району, удосконалювати географічний прийом «накладання карт» атласу; виховувати працелюбність, зосередженість. |
Мета: дати характеристику Придніпровського економічного району; розвивати навички роботи зі схематичним зображенням економічного району; виявляти взаємозв’язки між складовими господарського комплексу району; удосконалювати географічний прийом «накладання карт» атласу; виховувати аналітичне мислення, увагу, вміння працювати в групах. |
Мета: дати поняття «економічний район» та його суттєві ознаки; охарактеризувати передумови територіального поділу України; ознайомити з мережею економічних районів України, критеріями їх виділення; охарактеризувати Донецький економічний район; розвивати навички характеристики економічного району за певним планом; удосконалювати просторову орієнтацію (під час створення ментальної карти); виховувати уважність, географічну культуру. |
Запитання і завдання до підсумкового контролю з тем 14–16 |
Мета: повторити, систематизувати матеріал про транспорт, соціальну сферу та зовнішні економічні зв’язки України; розвивати навички порівняння та узагальнення, аналізу та синтезу матеріалу, вміння обстоювати свою точку зору; виховувати аналітичний підхід, бажання самостійно створювати дидактичні матеріали за темою. |
Мета: дати характеристику інтеграції України у світове господарство; визначити вплив процесів глобалізації на господарство України; познайомити з міжнародними організаціями, до яких входить Україна; розвивати навички аналізу та синтезу світової інтеграції; виховувати розуміння необхідності світових інтеграційних процесів. |
Мета: охарактеризувати міжнародну торгівлю як одну з головних форм міжнародного співробітництва; визначати фактори, що впливають на динаміку та структуру міжнародної торгівлі; дати поняття «імпорт», «експорт», «сальдо торговельного балансу»; розвивати навички аналізу статистичних даних щодо обсягів зовнішньої торгівлі; навчити обчислювати сальдо торговельне; удосконалювати навички побудови картосхем; виховувати зосередженість, уважність. |
Мета: ознайомити з поняттями «світове господарство», «міжнародний поділ праці», «світова торгівля»; охарактеризувати форми міжнародного співробітництва; визначити обсяги та структуру зовнішньоекономічних зв’язків; розвивати навички аналізу та співставлення фактів; виховувати цікавість до теми, бажання знаходити факти з реального життя, що підтверджують теоретичні посилання. |