Мета: дати характеристику галузей соціальної інфраструктури; обґрунтовувати їхнє значення для розвитку господарства, підвищення рівня життя людей; характеризувати рівень розвитку галузей; розвивати навички порівняння розвитку соціальної інфраструктури (в Україні з іншими країнами світу); виховувати спостережливість, активне самостійне мислення. |
Мета: дати поняття «міжнародні транспортні коридори» та з’ясувати їх значення для економіки України й міжнародних перевезень; повторити й систематизувати матеріал про транспортну систему України; розвивати навички порівняння та узагальнення, аналізу та синтезу матеріалу; виховувати творчий підхід, уважність, аналітичні здібності. |
Мета: охарактеризувати морський та річковий транспорт, повітряний та трубопровідний, їхню роль у перевезенні вантажів; дати поняття «каботаж», «порт»; визначити географію цих видів транспорту, значення повітряного, водного та трубопровідного транспорту в міждержавних перевезеннях; навчити показувати на карті найважливіші порти, трубопроводи, читати картосхеми; виховувати просторове та економічне мислення, творчість, зосередженість. |
Мета: охарактеризувати залізничний та автомобільний транспорт, його роль у перевезенні вантажів; дати поняття «залізничні вузли»; визначити географію залізничного й автомобільного транспорту, їх недоліки та переваги; навчити показувати на карті найважливіші автомагістралі, залізничні вузли; виховувати організованість, зібраність, вольові якості, економічне мислення. |
Мета: характеризувати роль транспорту в розвитку господарства країни та в міжнародних перевезеннях; дати поняття «види транспорту», «транспортна система»; визначити рівень забезпеченості різних районів України транспортними магістралями; удосконалювати навички роботи з відповідною картою атласу; учити виокремлювати суттєві ознаки понять; виховувати цікавість до вивчення теми, економічне мислення, повагу до співрозмовників. |
Запитання і завдання до підсумкового контролю до теми 13 розділу ІІІ «Господарство» |
Мета: дати характеристику аграрних реформ в Україні; повторити й систематизувати матеріал про сільське господарство України; розвивати навички порівняння та узагальнення, аналізу та синтезу матеріалу; виховувати творчий підхід, бажання самостійно створювати дидактичні матеріали за темою, аналітичні здібності, бажання об’єднувати свої дії під час виконання спільного завдання. |
Мета: охарактеризувати галузеву структуру тваринництва, його кормову базу; дати поняття про зональну спеціалізацію сільського господарства, про приміські сільськогосподарські райони; удосконалювати навички аналізу статистичних даних щодо сільськогосподарського виробництва; виховувати організованість, ділові якості, повагу до думки інших (під час обговорення соціогеографічного практикуму). |
Мета: охарактеризувати галузеву структуру рослинництва, значення рослинництва в економіці держави та в формуванні її експорту, поняття «врожайність», «трудозатратність»; удосконалювати навички аналізу статистичних даних щодо сільськогосподарського виробництва; виховувати самостійність мислення, цікавість до теми, аналітичні здібності, патріотизм. |
Мета: охарактеризувати галузеву структуру сільського господарства, значення сільського господарства в економіці держави й у формуванні її експорту; показати зв’язок сільського господарства з іншими галузями; визначити природно-географічні фактори, які впливають на розвиток галузі; дати поняття «сільськогосподарські угіддя та їх структура», «меліорація»; розвивати навички складання схем міжгалузевих зв’язків у сільському господарстві; виховувати позитивність мислення, патріотичні почуття, громадянську позицію (стосовно гарних перспектив розвитку галузі). |