Мета: охарактеризувати склад, особливості розвитку і розміщення галузей паливної промисловості (нафтової, газової), значення цих підгалузей у господарстві України; розвивати навички аналізу статистичного матеріалу, навички роботи з контурною картою; уміння працювати з настінною картою; виховувати економічне мислення, заощадливість у використанні паливних ресурсів. |
Мета: охарактеризувати склад, особливості розвитку і розміщення галузей паливної промисловості в цілому і конкретно кам’яновугільної, значення галузі в господарстві України; розвивати навички аналізу статистичного матеріалу, навички роботи з контурною картою, уміння працювати з настінною картою; виховувати економічне мислення, повагу до важкої шахтарської праці. |
Запитання і завдання до підсумкового контролю тем 1–3 розділу ІІІ «Господарство» |
Мета: дати визначення поняття «промисловість»; охарактеризувати зміни галузевої структури промисловості; обґрунтувати роль і значення промисловості в господарстві України; розвивати навички складання та аналізу галузевої структури промисловості; виховувати впевненість та позитивність мислення відносно змін, які відбуваються в промисловості України. |
Мета: визначити складові економічного потенціалу країни, показники соціально-економічного розвитку, показники якості життя; дати визначення понять «валовий національний продукт», «національний дохід»; розвивати вміння оперувати основними показниками соціально-економічного розвитку країни, вміння порівнювати з відповідними показниками інших країн та аналізувати їх; виховувати почуття патріотизму та гордості за могутній потенціал країни, почуття відповідальності за майбутнє України (на засадах сталого розвитку). |
Мета: дати визначення понять «галузь», «міжгалузевий комплекс»; ознайомити з поняттям «інфраструктура», її видами; дати характеристику розвитку ринкової інфраструктури в Україні, сучасній організації виробництва; розвивати навички аналізу (схему галузевої і територіальної структури господарства та діаграми зайнятого населення); співвідносити навчальний матеріал з реаліями сьогодення; виховувати географічну та економічну культуру, уважність та аналітичні здібності. |
Мета: дати визначення понять «господарство», «національний господарський комплекс», «спеціалізація», «кооперування», «територіальний поділ праці»; охарактеризувати типи підприємств за формами власності; розвивати навички аналізу (зміни в господарському комплексі України за період незалежності); аналізувати динаміку зміни ВВП, співвідносити навчальний матеріал з реаліями сьогодення; виховувати географічну та економічну культуру та логічність мислення. |
Запитання і завдання до підсумкового контролю розділу ІІ «Населення України» |
Мета: дати визначення й охарактеризувати поняття «трудові ресурси», «економічно активне населення», «безробіття»; поясніти забезпеченість трудовими ресурсами різних регіонів України, їхній кількісний та якісний склад, проблеми; пояснити причини неповного використання трудових ресурсів; розвивати навички порівняння (структуру зайнятості населення в Україні з іншими країнами світу); виховувати почуття відповідальності, акцентувати увагу на значенні рівня кваліфікації трудових ресурсів для господарського розвитку країни. |
Мета: пояснити суттєві ознаки понять «місто», «село», «урбанізація», «агломерація», «система розселення», зміни в системі розселення, соціальні проблеми в сільській місцевості; формувати навички роботи з картами атласу та настінною картою, вміння показувати найбільші міста України та розрізняти міста за функціями та людністю; оцінювати соціальні проблеми села; виховувати географічну культуру та розширювати світогляд учнів. |