Мета: ознайомити учнів із поняттям прав людини, розкрити їх зміст, розвивати в учнів упевненість, виховувати правову свідомість, ознайомити учнів із Конвенцією ООН про права дитини, виховувати громадянську позицію.


Учитель: Як швидко біжить час. Ви – випускники. Кожен з вас вже задумується про своє майбутнє: складає плани, розмірковує як жити далі, яким пріоритетам надати перевагу. Кожен з вас про щось мріє і всіляко намагатиметься втілити задумане у своє життя. Кожен хоче жити добре, красиво. Безперечно, матеріальна сторона життя, у сучасному світі – не мало важить, але зараз чомусь склалася така тенденція, що багатство, добробут, статки переважили, і ми забули, що людині дано ще і духовний світ.


Мета: виявити характер пізнавальних інтересів учнів, їх ставлення до навчальної діяльності; оцінити ступінь творчої обдарованості; ознайомитися з прийомами естетичної організації навчальної діяльності; розвивати допитливість, прагнення самостійно здобувати знання; удосконалювати культуру розумової праці.


Мета: сформувати в учнів правильне уявлення про здоровий спосіб життя; навчити самостійно здобувати знання, використовуючи прийоми дослідницької роботи; розвивати уміння презентувати результати власної і сумісної діяльності; виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я і здоров’я тих, що оточують.


Мета: ознайомити учнів із поняттями «настрій», «емоції», показати вплив емоцій на здоров’я людини, допомогти учням навчитися керувати своїм настроєм; виховувати взаємоповагу, ввічливість, тактовність, доброзичливість, взаєморозуміння.


Можливі запитання: •Якщо батьки невдахи, чи варто їх любити? • Якщо батьки постійно виходять із себе, кричать, звинувачують що з ними відбувається і чи можна це пробачити? •Що ти купиш батькам з першої зарплати? • Чи царська це справа — обговорювати і засуджувати батьків? • Як би ти виховував своїх дітей, якби вони у тебе були? • Найчудовіші якості твоїх батьків?


Мета: активізація інтересу до гендерної тематики, формування правильного розуміння сутності моральних норм та настанов у сфері взаємин статей та потреби керуватися ними в усіх видах діяльності.


Мета: розкрити негативний вплив тютюну на організм людини; сформувати свідоме поняття про наслідки паління; навчити наводити переконливі аргументи проти паління в реальних життєвих ситуаціях; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати; виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих.


Мета: розширити знання учнів про основні положення Конвенції про права дитини; виховувати правову свідомість учнів; сприяти самовдосконаленню, інтелектуальному і моральному розвитку учнів.


Мета: виховувати у дітей людяність, доброзичливість, гуманізм у стосунках, повагу, скромність, великодушність, пробуджувати інтерес до всього корисного, морального.


1-10 11-20 ... 381-390 391-400 401-410 411-420 421-430 ... 501-510 511-513