Мета: ознайомити учнів з ознаками втомленої людини, із тим, що викликає втому; формувати у школярів уявлення про працездатність людини; розкрити значення активного відпочинку для здоров’я; формувати культуру здорового способу життя; виховувати бажання самовдосконалюватися, постійно працювати над собою. |
Мета: формувати в учнів уявлення про здоровий спосіб життя; актуалізувати знання щодо впливів на здоров’я; ознайомити дітей з комплексом ранкової зарядки № 1; формувати навички дотримання режиму дня; виховувати почуття гармонії з навколишнім середовищем та оточуючими. |
Мета: повторити прийоми додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток; продовжувати формувати вміння розв’язувати задачі двома способами; повторити поняття прямокутник і квадрат. |
Мета: проаналізувати алгоритм письмового додавання й віднімання двоцифрових чисел; опрацювати рівняння на знаходження невідомого зменшуваного та задачі на знаходження третього доданка. |
Мета: формувати вміння складати й розв’язувати задачі на дві дії, які містять знаходження невідомого зменшуваного; формувати вміння знаходити периметр трикутника. |
Мета: формувати вміння розв’язувати задачу на дворазове збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. |
Мета: формувати уявлення про обернену задачу; повторити випадки додавання й віднімання виду 98 + 2, 50 – 3; формувати вміння розв’язати рівняння на знаходження невідомого доданка. |
Мета: формувати уявлення про рівняння; ознайомити з алгоритмом розв’язання рівняння на знаходження невідомого доданка; продовжувати формувати вміння розв’язувати задачі на дві дії за поданим планом. |
Мета: ознайомити із використанням зв’язку між діями додавання й віднімання для перевірки дії додавання; формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого доданка і зменшуваного; розвивати логічне мислення. |
Мета: формувати вміння порівнювати довжини відрізків та записувати результати порівняння із застосуванням буквеного позначення, повторити прийоми додавання й віднімання з переходом через десяток. |