Діти, сьогодні у нас незвичайний урок, урок – казка. У нас на землі є чарівний край, де тихі квітневі ночі пливуть на крилах солов’їних пісень, де вранці, на замріяній річці вмивається джерельною водою біле латаття, де навесні |
Мета: Удосконалювати вміння та навички учнів розрізняти дієслова теперішнього, минулого і майбутнього часів; розвивати інтелектуальні здібності учнів, уяву, мислення, пам’яті, мовлення учнів, вміння послідовно висловлювати свої думки; формувати навички співпраці, розвивати комунікативні здібності, виховувати любов та бережне ставлення до природи. |
Мета: розширити уявлення учнів про речення, ознайомити зі спонукальними реченнями, їх характерними ознаками, формами спонукання, розділовими знаками в кінці спонукальних речень; формувати самостійність у роботі; збагачувати словниковий запас; виховувати культуру пішохода. |
Мета. Дати уявлення про питальне речення, формувати навички інтонування та вміння ставити логічний наголос у питальних реченнях, удосконалювати вміння розрізняти речення за метою висловлювання,розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати старанність і наполегливість,виховувати бережне ставлення до лісових мешканців. |
Мета: закріпити знання учнів про спонукальні речення; вчити виділяти їх у мовленні й складати самостійно, правильно використовуючи розділові знаки; розвивати вміння узагальнювати;розвивати навички виразного читання; виховувати доброзичливе, дружнє ставлення до оточуючих, виховувати почуття доброти. |
Мета:
закріпити вміння розрізняти споріднені слова і слова близькі за значенням, визначати корінь у спільнокореневих словах;
розвивати розумові здібності учнів,творче мислення,зв’язне мовленя;
виховувати любов до рідного краю,до рідного слова,інтерес і повагу до української культури,традицій,формувати морально-етичні навички. |
Мета. Розвиваючи усне та писемне мовлення, закріпити граматичні ознаки іменників. Вчити влучно висловлювати свої думки. Розвивати творчі й естетичні смаки, виховувати любов до рідної природи. |
Мета: систематизувати й узагальнити вивчене про частини мови, особливості поділу на самостійні та службові, їх лексичне значення, морфологічні категорії та синтаксичну функцію; удосконалювати вміння розрізняти частини мови, визначати їхні морфологічні ознаки й синтаксичну роль; розвивати логічне мислення, культуру мовлення, уважність, вдумливість, увагу, пам'ять, творчі здібності учнів; удосконалювати орфографічну грамотність; виховувати любов і повагу до мови свого народу. |
Мета. Закріплювати знання учнів з правопису слів з ненаголошеними [е], [и], удосконалювати вміння добирати перевірні слова;
збагачувати словниковий запас учнів;
розвивати пам’ять, увагу, уяву, вміння аналізувати, узагальнювати;
виховувати бажання допомагати іншим, робити правильний вибір у різних життєвих ситуаціях, відповідати за свої вчинки. |
Мета. Ознайомити учнів з поняттям «рід іменників», формувати уміння визначати рід іменників за опорними словами; розвивати вміння аналізувати і робити висновки, виховувати охайність записів, спостережливість за явищами природи. |