Мета: формування ключових компетентностей:
→ уміння вчитися – уміння організовуватися до самостійного виконання завдання, доводити роботу до кінця;
→ загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту |
Мета. Розширити поняття учнів про характерні ознаки осені в неживій і живій природі. Вчити спостерігати за змінами, які відбуваються в живій природі. Формувати поняття про пристосування рослин до зими.Ознайомити дітей з охороною здоров’я восени. Розвивати спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати. Виховувати дбайливе ставлення до рослин, до свого здоров’я. |
Мета: розширити знання дітей про дерева, кущі, трав’янисті рослини; вчити розрізняти рослини між собою, спостерігати за рослинами та особливостями їх будови; розвивати увагу, уяву, мислення, пам’ять, словниковий запас, мовлення спостережливість; виховувати любов до природи, бажання охороняти і примножувати її красу. |
Мета .Ознайомити учнів із поняттями:водойми, джерела, річки, озера,
болота, моря та їх значенням в житті людини; учити працювати з атласом, контурною картою; розвивати увагу, уяву, мислення, пам'ять, спостережливість, самостійність, словниковий запас,вміння робити висновки; виховувати дбайливе ставлення до водойм. |
Мета: Розширити та уточнити уявлення дітей про різноманітність рослинного світу (про водорості, мохи, хвощі, папороті, хвойні та квіткові рослини) , їх ознаки;
- формувати уміння розрізняти окремі рослини цих груп, розуміти значення їх у природі і у житті людини, |
Мета: Продовжити формувати поняття про форми зеленої поверхні України, сформувати поняття про водойми України, про їх різноманітність, значення та охорону, продовжувати формувати вміння учнів працювати з фізичною картою, зошитом, підручником. Розвивати пізнавальний інтерес, уміння логічно мислити, проводити спостереження в природі. Виховувати бережливе ставлення до води. |
Мета і завдання уроку:
- продовжити формувати поняття про природу України, розширити знання про рідний край, формувати уміння працювати з географічною картою, застосовувати засвоєні знання;
- розвивати розумові здібності учнів, пізнавальний інтерес, самостійну активність, спостережливість, уміння встановлювати причинно-наслідкові зв`язки |
Мета:узагальнити й доповнити знання учнів про кімнатні рослини, їх особливості, продовжувати знайомити зі способами розмноження кімнатних рослин; вчити пересаджувати кімнатні рослини, доглядати за ними; нагадати правила поведінки з квітами, в квартирі, правила прибирання кімнати та догляду за рослинами; виховувати любов до природи, бережне ставлення до всього оточуючого. |
Мета: ознайомити учнів з ознаками птахів, навчити визначати птахів, описувати їх, формувати поняття “осілі птахи”, “перелітні птахи”; розвивати спостережливість, пам'ять, увагу; виховувати в дітей дбайливе ставлення до пернатих друзів, любов і милосердя до всього живого на землі, бажання піклуватися про птахів. |
МЕТА: повторити та закріпити вивчене в 1 класі;
розвивати зв’язне мовлення, вміння працювати в групі,в парі;
виховувати інтерес до вивчення рідної мови,культуру мовлення. |