Мета. Розширювати знання дітей про життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Формувати вміння аналізувати віршовані твори, удосконалювати навички виразного читання віршів. Розвивати зв’язне мовлення учнів, уміти уважно слухати товаришів. Виховувати любов і повагу до творчості Лесі Українки. |
Мета: вправляти учнів у сладанні виразів за текстовою умовою і формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження суми двох добутків;
Розвивати логічне мислення, почуття відповідальності, акуратність;
Виховувати любов до планети Земля, бережливе ставлення до природи. |
Мета уроку: вчити складати текст-опис за уявою, розширити знання дітей про значення слів; вчити будувати словесні характерні ознаки, вчити добирати влучні образні слова, розширити знання дітей про калину, як рослину – символ України, показати, як оспівував її український народ, пробуджувати пізнавальні інтереси до історії свого народу; розвивати у дітей мовлення, комунікативну компетенцію, образне мислення, вміння і навички у розв’язанні певних питань; сприяти підвищенню культури мовлення; виховувати любов до рідної землі. |
Мета:
• ознайомити учнів зі складовими компонентами їжі, з поняттям про корисну їжу і її позитивний вплив на збереження і зміцнення здоров’я дорослих і дітей, з основами культури харчування, з традиціями харчування;
• викликати інтерес до традиційного харчування українців та прагнення вживати національні страви як засіб збереження і зміцнення здоров’я;
• розвивати гнучке самостійне мислення, спонукати бачити незвичайне у звичайному;
• виховувати естетичний смак, дбайливе ставлення до здоров’я. |
Мета: продовжувати знайомити дітей із лікарськими рослинами України та малої батьківщини; розкрити значення впливу деяких лікарських рослин на здоров’я людини; виховувати бажання берегти природу рідного краю. |
Мета: ознайомити дітей із природними умовами своєї малої батьківщини; розкрити значення впливу природних чинників на здоров’я людини, особливо лікарських рослин; ознайомити учнів з комплексом ранкової зарядки № 2; виховувати бажання берегти свою національну культуру. |
Мета: продовжувати знайомити учнів із природними чинниками, що сприяють зміцненню здоров’я: сонце, повітря, вода; формувати в учнів уміння використовувати природно-кліматичні чинники для загартовування організмута надавати першу допомогу при сонячних опіках; виховувати почуття відповідальності за своє здоров’я. |
Мета: ознайомити учнів з природними чинниками, що сприяють зміцненню здоров’я: сонце, повітря, вода; формувати в учнів уміння використовувати природно-кліматичні чинники для загартовування організму; розвивати бажання виконувати правила загартовування; виховувати почуття гармонії з навколишнім середовищем. |
Мета: ознайомити учнів зі шляхами поширення інфекції та способами захисту від інфекційних захворювань; формувати у школярів уявлення про корисні та шкідливі мікроби; розвивати санітарно-гігієнічні навички у дітей; виховувати відчуття гармонії з навколишнім середовищем. |
Мета: ознайомити учнів із режимом харчування; розкрити взаємозв’язок між кількістю вживання їжі та власними потребами в ній; поглибити знання школярів про групи їжі; формувати культурно-гігєнічні навички поведінки; виховувати культуру харчування, поведінки за столом. |