Мета: виховати в учнів глибоке почуття любові і гордості за Україну; готовність бути причетним до її великих звершень, бути гідним славного минулого українського народу, у якого були такі генії як Тарас Шевченко; розвивати творчі здібності учнів, вміння розуміти прекрасне. |
Мета уроку: показати значимість постаті Кобзаря для всього людства, розкрити велич його таланту, визначити роль Шевченка в літературі та культурі українського народу, виховувати почуття національної гідності, патріотизму, гордості за великого поета-земляка, прищеплювати любов до Шевченкового слова. |
Учитель. У світі існує багато правил, за якими ми живемо, щоб був лад у суспільстві. Ми вже обговорювали «Правила для учнів», «Правила та обов’язки учнів», а також основні положення Конвенції прав дитини. А сьогодні розширимо свої знання. |
Мета: розширити знання учнів про воду, основні об’єкти, що її вміщують; про колообіг води в природі та його основні види; розвивати в учнів естетичне мислення та творчий підхід до розв’язання проблем; сприяти розумінню єдності живого та неживого в пpиpoдi; виховувати правильне з екологічної точки зору відношення до її багатств. |
Мета уроку: вчити складати текст-опис за уявою, розширити знання дітей про значення слів; вчити будувати словесні характерні ознаки, вчити добирати влучні образні слова, розширити знання дітей про калину, як рослину – символ України, показати, як оспівував її український народ, пробуджувати пізнавальні інтереси до історії свого народу; розвивати у дітей мовлення, комунікативну компетенцію, образне мислення, вміння і навички у розв’язанні певних питань; сприяти підвищенню культури мовлення; виховувати любов до рідної землі. |
Мета: Поглиблювати знання учнів про дієслово як частину мови, познайомити учнів зі змінюванням дієслів минулого часу за родами, допомогти засвоїти спосіб визначення роду дієслів минулого часу; розвивати творчу ініціативу в процесі дослідження мовних явищ та вміння працювати з таблицями; сприяти розширенню словникового запасу; виховувати уважність, стараність, працелюбність. |
Мета: Вчити учнів складати розповідь за малюнками і опорними словами; збагачувати лексичний запас учнів; виховувати любов і бережливе ставлення до природи. |
Мета: закріплювати вимову звуків [б], [б’]; вчити правильно артикулювати звук, виділяти його у словах; удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів,вдосконалювати навички свідомого, правильного та виразного читання; розвивати пам’ять, увагу, зв’язне мовлення; формувати пізнавальну компетентність; виховувати працелюбність, бажання допомагати; бережливе ставлення до природи. |
Мета: формувати в учнів уявлення про здоров'я, основні принципи його збереження та ведення здорового способу життя; розвивати вміння щодо поведінки та вчинків, які впливають на стан здоров'я людини. |
Мета: Закріплювати в учнів уміння письмово додавати й віднімати двоцифрові числа; складати й розв’язувати задачі на дві дії; розвивати логічне мислення, схильність до аналізу й синтезу; виховувати уважність, старанність. |