Мета: ознайомити учнів з подовженими м’якими приголосними звуками; навчити правильно вимовляти і позначати на письмі подовжені приголосні (подвоєння букв). Розвивати уміння спостерігати, порівнювати, узагальнювати. Виховувати толерантність до оточуючих. |
Мета: ознайомити учнів з буквою „де”, що позначає як твердий, так і м’який приголосний звук, розвивати фонематичний слух, формувати вміння читати склади, слова, виховувати бережливе ставлення до природи. |
Мета. Формувати в учнів вміння писати префікси й прийменники; ознайомити з написанням слів з префіксами роз–, без–; збагачувати словниковий запас; розвивати літературну вимову; вміння аналізувати; виховувати доброзичливість. |
Мета. Формувати в учнів початкові уявлення про взаємодію виду дієслова і часових форм; вчити добирати і знаходити потрібні синоніми, антоніми з урахуванням ситуації мовлення. |
Програма з рідної мови приділяє велику увагу роботі із словниковими словами.
Важливою частиною роботи з орфографії в школі І ступеня є засвоєння списку слів, вимову і правопис яких учні мають запам’ятати. |
Сьогодні у нас останній урок з теми «Дієслово». І проведемо ми його не зовсім звично. Ми помандруємо в уявну подорож морем, яке називається «Дієслово».
Ця подорож допоможе нам повторити й узагальнити знання з теми, а також підготуватися до перевірної роботи |
Мета уроку: вчити складати текст-опис за уявою, розширити знання дітей про значення слів; вчити будувати словесні характерні ознаки, вчити добирати влучні образні слова, розширити знання дітей про калину, як рослину – символ України, показати, як оспівував її український народ, пробуджувати пізнавальні інтереси до історії свого народу; розвивати у дітей мовлення, комунікативну компетенцію, образне мислення, вміння і навички у розв’язанні певних питань; сприяти підвищенню культури мовлення; виховувати любов до рідної землі. |
Мета: Поглиблювати знання учнів про дієслово як частину мови, познайомити учнів зі змінюванням дієслів минулого часу за родами, допомогти засвоїти спосіб визначення роду дієслів минулого часу; розвивати творчу ініціативу в процесі дослідження мовних явищ та вміння працювати з таблицями; сприяти розширенню словникового запасу; виховувати уважність, стараність, працелюбність. |
Мета уроку: вчити складати текст-опис за уявою, розширити знання дітей про значення слів; вчити будувати словесні характерні ознаки, вчити добирати влучні образні слова, розширити знання дітей про калину, як рослину – символ України, показати, як оспівував її український народ, пробуджувати пізнавальні інтереси до історії свого народу; розвивати у дітей мовлення, комунікативну компетенцію, образне мислення, вміння і навички у розв’язанні певних питань; сприяти підвищенню культури мовлення; виховувати любов до рідної землі. |