Мета: узагальнити знання учнів з теми; перевірити вміння застосовувати набуті знання, роботи в групах, користуватися додатковою літературою; виховувати толерантне ставлення учнів одне до одного, інтерес до предмета. |
Мета: охарактеризувати розвиток Аттики (географічне положення, клімат, заняття населення); описати місто-державу Афіни; простежити процес формування суспільства і держави в Афінах; розкрити причини класової боротьби між аристократами і демосом; познайомитися з реформами Солона і визначити їх історичне значення; формувати вміння володіти понятійним апаратом теми, хронологією, опрацьовувати схеми, карти, картини, тексти підручника; виховувати у школярів повагу до історичного минулого, толерантне ставлення до оточуючих. |
Мета: продовжити роботу з формування поняття «державність», порівнювати державу в Афінах і Спарті, засвоєння нових понять і термінів: «акрополь», «аристократи», «демос», «ареопаг», «архонти», «борговий камінь», «оратор», «реформи», «гопліти», «метеки», «народні збори», «періекі», «ілоти». |
Мета: дати характеристику поемам Гомера як історичному джерелу; . сформувати уявлення про суспільні відносини в Греції в XI–VI ст. до н. е., вдосконалювати навички роботи зі схемами, інформативними текстами, розвивати психологію співпраці. |
Очікувані результати:
Після цього уроку учні зможуть:
• розповідати про релігійні вірування стародавніх греків;
• аналізувати язичеські релігії народів Стародавнього світу;
• виступати перед аудиторією;
• виявляти власне ставлення до театрального мистецтва, взявши участь у рольовій грі. |
Мета: cформувати в учнів уявлення про державний лад Критського та Мікенського царств, заняття його жителів, познайомити учнів з найдавнішими грецькими міфами та їх героями. |
Очікувані результати:
• учні зможуть пояснювати причини більш пізньої появи цивілізації в Європі порівняно зі Давнім Сходом;
• аналізувати текст, робити висновки;
• навчаться формулювати проблему, шукати шляхи її вирішення; приймати спільні рішення. |
Мета уроку: актуалізувати, систематизувати та узагальнити знання, одержані школярами з історії Давнього Сходу; продовжити формування в учнів уміння аналізувати зміст карти; розвивати вміння самостійно будувати розповідь, спираючись на відомі їм факти; підвести учнів до розуміння необхідності використовувати в роботі різноманітні джерела; виховувати повагу до здобутків стародавніх цивілізацій, естетичний смак. |
Мета: оцінити навчальні досягнення учнів під час вивчення теми шляхом проведення письмової багаторівневої роботи; виявити питання, що недостатньо опрацьовані; удосконалювати навички виконання різнорівневих завдань; формувати переконаність у необхідності систематичної роботи на уроках і під час підготовки домашніх завдань. |
Мета: ознайомити учнів з релігійними віруваннями і культурною спадщиною Давнього Китаю; удосконалювати навички інтерактивного вивчення нового матеріалу; показати неповторність й унікальність китайської культури; засвоїти поняття «Конфуцій», «конфуціанство», «Лао-Цзи», «даосизм», «церемоніал», «туш», «бамбукова книга», «компас», «папір», «пагода»; виховувати пошану до історії та культури інших народів. |