Мета: продовжувати надавати учням відомості про передавання форми предметів на площині; розглядати схеми лінійної перспективи для малювання фігур обертання, що знаходяться у різному положенні щодо лінії горизонту; ознайомлювати з технікою побудови форми, основу якої складає коло; розвивати навички та вміння дітей працювати графічними матеріалами: олівцями, тушшю, фломастером; виховувати в учнів уважність, акуратність, точність передавання своєї думки графічними засобами.


Мета: продовжувати надавати учням відомості про графіку як вид образотворчого мистецтва; розглядати засоби виразності графічного ображення; ознайомлювати з техніками штрихування; розвивати навички та вміння дітей працювати графічними матеріалами: олівцями, тушшю, фломастером; виховувати в учнів уважність, акуратність, точність передавання своєї думки графічними засобами.


Мета: продовжувати надавати учням відомості про передавання форми предметів на площині; розглядати схеми лінійної перспективи для малювання площинних форм (форм, що складаються з площин), що знаходяться у різному положенні щодо лінії горизонту; ознайомлювати з технікою побудови прямокутної форми; розвивати навички та вміння дітей працювати графічними матеріалами: олівцями, тушшю, фломастером; виховувати в учнів уважність, акуратність, точність у передаванні своєї думки графічними засобами.


Мета: закріплювати розуміння учнями поняття «композиція»; продовжувати ознайомлювати із засобами відтворення предметів на площині; надавати початкові відомості про системи вимірювання та пропорції; формувати образне, логічне, просторове мислення; озвивати у дітей комбінаторні здібності, навички та вміння малювати натюрморт; продовжувати формувати уміння аналізувати; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості.


Мета: закріплювати розуміння учнями поняття «композиція»; продовжувати надавати знання про лінійну перспективу як засіб передавання простору; формувати образне, логічне, просторове мислення; розвивати в дітей комбінаторні здібності, навички та вміння передавати простір лінійними засобами; продовжувати формувати вміння аналізувати; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості.


Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «образотворче мистецтво»; композицією як основним засобом організації площини картини; «асиметричною композицією» як засобом передавання почуттів; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати твори образотворчого мистецтва; розвивати дрібну моторику руки; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток естетичних почуттів.


Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «образотворче мистецтво», композицією як основним засобом організації площини картини; «симетричною композицією» як засобом передавання спокою та величі; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати твори образотворчого мистецтва; розвивати дрібну моторику руки; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток естетичних почуттів.


Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «образотворче мистецтво», композицією як основним засобом організації площини картини; «динамічною композицією» як засобом передавання напруження; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати твори образотворчого мистецтва; розвивати дрібну моторику руки; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток естетичних почуттів.


1-10 11-18