Мета: сформувати експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту. |
Мета: пояснити виникнення електричного струму в електролітах; ознайомити учнів із законом Фарадея; розвивати логічне мислення учнів, вміння аналізувати. |
Мета: показати практичне застосування електролізу в техніці та промисловості; показати практичну значущість отриманих знань, розвивати інтерес до вивчення фізики. |
Мета: оцінити знання, уміння та навички з вивченої теми. |
Мета: узагальнити та систематизувати навчальний матеріал із вивченої теми, скорегувати знання учнів, підготувати їх до виконання контрольної роботи. |
Мета: сформувати експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту. |
Мета: сформувати знання учнів про роботу й потужність електричного струму; ознайомити з законом Джоуля–Ленца; вдосконалити навички скла- дання електричних кіл; показати практичну значущість отриманих знань. |
Мета: сформувати експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту. |
Мета: сформувати експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту. |
Мета: удосконалити навички учнів у розрахунку електричних кіл; розвивати логічне мислення учнів, показати практичну значущість отриманихзнань. |