Мета: вчити учнів письмовому діленню багатоцифрових чисел на трицифрові, коли в частці є нулі; удосконалювати знання і навички учнів у розв’язані задач; розвивати обчислювальні навички, логічні мислення, кругозір учнів, уяву, спостережливість, раціональність думки; виховувати інтерес до математики , охайність в записах, бережливе ставлення до природи.


Мета: формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого доданка; вчити обґрунтовувати вибір дії для розв’язування задачі; за допомогою різних вправ закріплювати знання учнями таблиць додавання і віднімання чисел; розвивати обчислювальні навички та логічне мислення учнів; виховувати інтерес до математики та наполегливість в роботі.


Мета уроку: – закріпити знання, уміння, навички учнів щодо роботи в середовищі графічного редактора; – розвивати художні здібності дітей; – виховувати почуття прекрасного, уміння творчо мислити, працювати в колективі.


Мета уроку: Навчальна: надати поняття множини, ознайомити з основними операціями над множинами. Розвиваюча: створити умови для розвитку у учнів вмінь ставити проблеми й пропонувати шляху їхнього рішення; сприяти швидкій актуалізації й практичному застосуванню набутих знань, умінь і способів дій у різних ситуаціях; сприяти розвитку самоконтролю та взаємоконтролю.


Мета. Удосконалювати уміння учнів розв’язувати задачі на зведення до одиниці. Закріплювати знання учнями таблиці множення числа 8. Виробляти уміння розпізнавати многокутники серед інших фігур. Поглибити знання учнів про кругообіг води у природі. Розвивати мислення, пам’ять, увагу, пізнавальний інтерес.


Мета: вправляти учнів у лічбі в межах другої сотні, у розкладанні чисел на розрядні доданки; ознайомити учнів з утворенням числа 200 та інших розрядних трицифрових чисел.


Мета: ознайомити учнів з таблицею додавання і віднімання числа 3; повторити способи утворення й назви чисел другого десятка; вдосконалювати набуті навички; складати та розв’язувати задачі, приклади; формувати обчислювальні навички; розвивати математичну мову, увагу, пам’ять,спостережливість; виховувати любов до природи.


Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися –самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури; соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших; громадянської – виробляти навички екологічно мислити; компетентності з ІКТ – виробляти навички володіти і оперувати інформацією


Задачі уроку: Познайомити учнів з прийомом письмового додавання двоцифрових чисел із переходом через десяток. Формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження третього доданка. Розвивати пам'ять, логічне мислення, увагу. Виховувати бажання приходити на допомогу тим, хто її потребує. Формувати інформаційну компетенцію.


Мета. Удосконалювати вміння учнів виконувати письмове додавання двоцифрових чисел, знаходити довжину ламаної лінії, перетворювати іменовані числа. Розвивати мислення, пам’ять, увагу; формувати життєві компетентності. Виховувати самостійність, старанність.


1-10 11-20 ... 161-170 171-180 181-190 191-200 201-210 ... 501-510 511-513