Мета:
- Дати молодшим школярам поняття «інтонація».
- Прослухати і обговорити пісню С.Прокоф´єва «Базіка».
- Визначити і зіставити запитальні та стверджувальні інтонації у пісні Д.Кабалевського «Хто чергові?» |
Мета:
а) дидактична — доповнювати знання дітей про змістовні можливості музики, вчити визначати настрій музичного твору за допомогою виразних характеристик, виражати словесно і в рухах зміст і характер музики, ознайомити з творчістю П.І.Чайковського, закріплювати знання про довгі та короткі тривалості музичних звуків, напрямки мелодії |
Мета: 1) формувати пізнавальну компетентність учнів:
- продовжувати формувати поняття людина – живий організм;
- сформувати поняття органи чуття;
- розвивати творчі здібності дітей в роботі над складанням сенканів та «Асоціативних кущів |
Мета. Розширити уявлення учнів про їжу, корисну та шкідливу для здоров’я. Вчити їх правильно харчуватися. Розвивати комунікативну та соціальну компетентності, виховувати свідоме відношення до свого здоров’я. |
Мета: Закріпити і розширити знання учнів про країну в якій вони живуть – Україну;
розвивати пізнавальні інтереси учнів виховувати любов до рідного краю,
спадщини предків |
Мета: формувати в учнів поняття про природу, місце людини в ній, способи її дослідження. |
Мета:
навчальна: продовжувати формувати поняття про ліс; ознайомити дітей з листяним деревом – дубом; навчати виділяти істотні ознаки дуба;
розвиваюча: розвивати мислення в учнів, активний словник, пам’ять, увагу;
корекційна: коригувати зір, слух в учнів при розпізнаванні дерев та звуків лісових мешканців, вміння порівнювати рослини дуба; аналізувати листки та плоди рослини; вміння працювати з картками;
виховна: виховувати бережливе ставлення до природи. |
Мета та завдання уроку: Поглибити і розширити знання дітей про роль природи, її вплив на людину, про необхідність збереження і охорони природного середовища; підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати і примножувати природні багатства, раціонально їх використовувати; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати дбайливе, господарське ставлення до природи, бажання брати участь у посильній природоохоронній роботі. |
Мета: - узагальнювати та систематизуватизнання учнів з теми; закріплювати основні поняття і терміни, вміння описувати тварин різної групи, визначати їх істотні ознаки, уявлення о ланцюгах живлення; формувати різностороннє уявлення про світ тварин, про їх значення у природі і цінності для людини |
Мета: Ознайомити дітей з природними багатствами України; формувати поняття «заповідник», «заказник», «національний парк». Навчити охороняти природу рідного краю. Розвивати уяву дітей про навколишній світ, пам’ять, мовлення мислення. Збагачувати активний словник учнів. |