МЕТА: • Сформувати поняття про водойми; • дати поняття про джерело, річку (її будову, складові частини), озеро, болото, море; • навчити дітей їх розрізняти; • розвивати спостережливість і уяву; • формувати навички культури спілкування в групах; • розвивати прагнення примножувати багатства Землі; • сприяти розвиткові екологічного виховання. |
Мета: показати, що акуратність – ознака культурної людини, від акуратності часто залежить здоров’я; закріпити уявлення учнів про навички особистої гігієни; формувати звички акуратної людини, давати оцінку акуратності у своїй поведінці і поведінці інших людей |
Мета: Формувати уявлення про царство грибів, їх різноманітність у природі, значення у природі та житті людини, їх охорону, формувати вміння розпізнавати гриби в природі; розвивати пам'ять, увагу, мислення; виховувати любов до природи. |
Мета. Сформувати в учнів поняття, що повітря – це газоподібне тіло. Ознайомити з властивостями повітря.
Розвивати спостережливість, увагу, дослідницький підхід до вивчення природних явищ.
Виховувати бережне ставлення до повітря – основи життя. |
Мета: розширити знання учнів про різноманітність природи; формувати уявлення про живу та неживу природу, про перетворювальну діяльність людини; розвивати вміння групувати предмети за певними ознаками (належить, не належить до природи), порівнювати предмети живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними; вчити аргументувати та доводити свої думки про живу та неживу природу |
Мета уроку:
1. Навчальна: узагальнити знання дітей про погоду, знання про погоду рідного краю, знайомити учнів з утворенням хмар, вітру, збагатити уявлення про опади, указати на значення прогнозу погоди для людини.
2. Розвивальна:розвивати спостережливість, уяву, логічне мислення, критичне мислення.
3. Виховна: виховувати любов до природи, до рідного краю, вміння і бажання працювати в парах, групах. |
МЕТА. Сформувати в учнів уявлення про різноманітність рослинного світу, вчити розподіляти рослини на три групи: дерева, кущі, трави; розкрити цінності рослин для людини; навчати розпізнавати рослини, порівнювати, робити висновки; розвивати спостережливість, увагу; виховувати дбайливе ставлення до рослин. |
Мета.Розширити знання дітей про життя тварин навесні , допомогти усвідомити, яку користь приносять птахи, повторити правила поведінки в природі, сприяти розвитку спостережливості, виховувати бажання оберігати тварин. |
Мета проекту:
• сприяти формуванню у учнів життєвих навичок, що сприяють фізичному здоров’ю (навичок раціонального харчування ) через засвоєння властивостей лікарських рослин рідного краю та їх застосування;
• зацікавити учнів складною суспільною проблемою «Рослина і здоров’я». |
Мета проекту:
сприяти формуванню у учнів життєвих навичок, що сприяють фізичному здоров’ю (навичок раціонального харчування ) через засвоєння лікувального значення рослинних чаїв;
зацікавити учнів складною суспільною проблемою «Рослина і здоров’я». |