Мета:
• ознайомити учнів зі складовими компонентами їжі, з поняттям про корисну їжу і її позитивний вплив на збереження і зміцнення здоров’я дорослих і дітей, з основами культури харчування, з тра¬диціями харчування; |
Мета уроку:
Практична: поповнити лексичний запас учнів з теми, формувати навички аудіювання і читання з повним розумінням прослуханого і прочитаного з метою отримання корисної інформації, ознайомити учнiв з особливостями американського харчування. |
Мета: вивчити правила безпечного поводження з небезпечними речовинами; закріпити знання з правил поводження з газом; розвивати вміння правильної поведінки вдома, а також розвивати пам’ять, увагу та мислення учнів; виховувати почуття відповідальності. |
Мета: навчити правильно користуватись небезпечними речовинами та предметами, правильно діяти при небезпеці;розвивати логічне мислення, уяву, виховувати обережне ставлення до незнайомих предметів. |
Мета:
• стимулювати пізнавальну діяльність учнів;
• розвивати логічне мислення,
• розвивати вміння та навички: |
Мета: ознайомити учнів із правилами поведінки в автономній ситуації у населеному пункті, якщо заблукав, загубився, відстав від класу; розвивати увагу, пам’ять, мовлення, мислення, спостережливість; виховувати самостійність, почуття взаємодопомоги. |
Мета: формувати в учнів знання про причини ДТП та їх наслідки; закріплювати знання про правила поведінки пішоходів на вулицях і дорогах; виховувати бажання дотримуватись культури поведінки на вулицях і дорогах; формувати навички самодисциплінованості. |
Мета. Збагатити знання учнів про значення здоров’я для людини, формувати прагнення дітей до здорового способу життя, вказати на вплив різних чинників на здоров’я, розвивати мовлення,вміння висловлювати свою думку; виховувати у дітей почуття відповідальності за своє здоров’я та здоров’я оточуючих людей. |
Мета: формувати в учнів уявлення про медичну службу в Україні, вміння звертатися по допомогу до лікаря-фахівця чи медсестри; закріпити прагнення дбати про своє здоров’я; розвивати вміння застосовувати здобуті знання в практичній діяльності; виховувати позитивне ставлення до свого здоров’я і повагу до медичних працівників. |
Мета:
Сформувати поняття «надзвичайна ситуація», «аварія», «катастрофа», уявлення про причини виникнення та наслідки надзвичайних ситуацій, про правила поведінки під час надзвичайних ситуацій.
Розвивати вміння поводити себе в надзвичайних ситуаціях; виробляти вольові якості, розвивати здоров`язберігаючу компетентність; запобігати проявам паніки; розвивати логічне мислення. |