Мета: поглиблення та систематизація знань про річки; удосконалення практичних навичок складати характеристику річки за картами атласу; сприяння розумінню взаємозв’язку живлення та режиму річок і клімату території, якою вони протікають.


Мета: поглиблення та систематизація знань про річки, отриманих у початковій школі та на уроках природознавства; формування первинних практичних навичок визначати за картою напрямок течії річки, знаходити частини річки, ліві та праві притоки; виховання бережливого ставлення до води.


Мета: ознайомлення з біологічними, мінеральними та енергетичними багатствами океану; розвиток практичних навичок визначати за картами атласу родовища мінеральних ресурсів і представників органічного світу; формування розуміння наслідків господарської діяльності людини у зв’язку з використанням ресурсів Океану.


Мета: ознайомлення з видами руху води у Світовому океані; вдосконалення вміння працювати з навчальною літературою та картами атласу, складати опорні схеми, аналізувати інформацію, робити висновки; сприяння розумінню причин виникнення різноманітних видів руху води в Океані.


Мета: формування знань про властивості вод Світового океану; розвиток практичних навичок визначати показники температур і солоності за картами атласу; сприяння розумінню закономірностей у змінах температур і солоності вод Світового океану.


Мета: формування поняття «Світовий океан» та ознайомлення з його складовими; поглиблення та систематизація знань про материки й острови; розвиток первинних практичних навичок визначати географічне положення океанів та його складових.


Мета: поглиблення та систематизація знань про властивості води, кругообіг води та його наслідки; формування знань про гідросферу та її складові; розвиток первинних практичних навичок розрізняти складові гідросфери; виховання бережливого ставлення до водних багатств планети.


Мета: повторення, узагальнення та перевірка знань, отриманих під час вивчення теми; вдосконалення практичних умінь та навичок використовувати набуті знання; виховання самостійності та відповідальності.



Мета: формування знань про основні та перехідні кліматичні пояси; поглиблення та систематизація знань про клімат, його зміни в часі; формування навичок працювати з картою кліматичних поясів; розвиток умінь розрізняти типи кліматів та пояснювати причини їх формування.


Мета: формування первинних знань про клімат і кліматотвірні фактори; розвиток практичних навичок роботи з кліматичною картою; виховання розуміння важливості для людей знань про клімат.


1-10 11-20 ... 61-70 71-80 81-90 91-100 101-110 ... 371-380 381-381