Мета. Продовжити формувати. поняття "гори"; розкрити залежність природи гір від їхньої висоти; ознайомити учнів з характерними особливостями Карпатських гір, географічним положенням, кліматом, рослинним і тваринним світом, корисними копалинами, працею людей. Виховувати любов до Батьківщини, бережне ставлення до природи. Розвивати спостережливість, уяву, уявлення, пам' ять, мислення, творчість.



Хід уроку І. організація класу ІІ. Повторення вивченого матеріалу


Хід уроку І. організація класу до уроку ІІ. актуалізація опорних знань


Мета уроку: • формувати уявлення дітей про воду: її властивості, яке значення має вода для живої та неживої природи; підвести до розуміння кругообігу води, закономірності й збереження на прикладі кругообігу води в природі; • розвивати в дітей мислення, спостережливість; • виховувати бережливе ставлення до води.


Мета: Дати характеристику лікарських рослин, які ростуть на території нашого краю. Сформувати в учнів уявлення про різноманітність рослинного світу нашого краю, навчитись роз-поділяти рослини на три групи: дерева, кущі, трави; вчити визначати плоди дерев; розкрити цінності рослини для людини; навчити розпізнавати рослини, порівнювати, робити висновки, розвивати спостережливість, увагу; виховувати бережливе ставлення до природи, любов до рідного краю; почуття прекрасного в природі, бажання охороняти та примножувати її красу.


Мета: Розширити уявлення учнів про воду, властивості води. Розвивати вміння аналізувати і робити висновки. Вдосконалювати навички роботи в групах і в парах. Виховувати бажання дбайливо ставитись до природи.


Мета: розширювати знання учнів про різноманітність природи; формувати уявлення про живу та неживу природу; вчити відрізняти предмети природи від речей, виготовлених людиною; розвивати вміння спостерігати за об’єктами природи; виховувати дбайливе ставлення до природи, речей, створених людиною


Мета: ознайомити учнів з прикметами та ознаками осені, вчити помічать їх у природі; спостерігати заприродою свого краю восени, розвивати уяву, спостережливисть, пам'ять, фантазію, мовлення, вчити описувати красу природи восени та позитивні емоції, яка вона викликає, виховувати любов до природи.


Мета: формування ключових компетентностей: → уміння вчитися – уміння організовуватися до самостійного виконання завдання, доводити роботу до кінця; → загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту


Мета. Розширити поняття учнів про характерні ознаки осені в неживій і живій природі. Вчити спостерігати за змінами, які відбуваються в живій природі. Формувати поняття про пристосування рослин до зими.Ознайомити дітей з охороною здоров’я восени. Розвивати спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати. Виховувати дбайливе ставлення до рослин, до свого здоров’я.


1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-52